feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

TopWallet - program pertama blog buat duit online

Labels: , ,

Salam 1Malaysia,

Berjumpa lagi pembaca sekalian. Admin ingin mengwar-warkan program pertama yang blog buat duit online sertai. Program yang dimaksudkan ialah topwallet dan admin sangat teruja untuk berkongsi dengan pembaca sekalian. Program ini membayar keuntungan untuk 130% bagi 1 hari, 220% untuk 3 hari, 600% untuk 7 hari, 1200% untuk 14 hari danterakhir 2500% untuk 30 hari. Kalau melihat kepada pakej memang boleh hilang akal punya.

Namun admin ambil sikap positif dan mula dengan pakej 130% sahaja yang membayar untuk 1 hari. Dengan deposit serendah $10.00 admin telah memilih pakej 130% dan akan membiarkan dana tersebut kekal dalam topwallet. Jika difikirkan, pelan ini amat mudah untuk buat duit online kerana dengan $10.00 anda bakal menerima $3.00 dalam masa 24 jam sahaja.

Perlu diingat 130% disini bermaksud keuntungan sebanyak 30% sahaja kerana deposit anda tidak dipulangkan. Pembaca sekalian boleh mencuba untuk buat duit online dengan membuat deposit serendah $10.00 sahaja dan mula buat duit online. Admin berharap topwallet ini akan kekal berpanjangan dan dengan itu semua pembaca boleh buat duit online. Blog buat duit online akan terus menyajikan program buat duit online dan memberi pendapat terhadap program buat duit online yang ada di alam siber ini. Semoga maklumat yang diberi boleh membantu pelayar sekalian untuk buat duit online dengan mudah dan berkesan dan engelak dari ditipu atau scam.



0 comments:

Post a Comment