feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Topwallet - Pengalaman Pertama Buat Duit Online

Labels: , ,

Salam 1Malaysia,
Hari ini genap 24 jam admin menyertai Topwallet seperti posting admin semalam. Ya bila admin login dalam akaun Topwallet, baki akaun admin menjadi $10.50. Aikk, kenapa pulak, sepatutnya ada $13 jika pelan yang admin pilih ialah 130% untuk 1 hari. Selidik punya selidik rupanya Topwallet membayar 130% untuk deposit yang banyak. Untu lebih jelas pembaca boleh lihat ilustrasi berikut yang terdapat dalam member area.
Dari ilustrasi diatas, jika deposit cuma $10.00 hanya dibayar 5% sahaja dan bukannya 30%. Bagi pembaca sekalian, harap anda semua faham pelan Topwallet ini dan jangan terkeliru dengan ayat marketing 30% untuk sehari tuh. Kalau ada 10K tak apa lah jugak, namun rasanya tak sanggup untuk dilabur jika mempunya amaun sebanyak itu.
Keburukan lai Topwallet ialah, bila tamat tempoh pelan, kita tidak boleh menyambung lagi, dimana kita mesti keluarkan dahulu barulah di depositkan sekali lagi. Bagi pelan yag matang 1 hari, agak meremehkan jika terpaksa keluar masuk setiap hari. Alternatif boleh deposit amaun lain sementara menunggu withdraw masuk dalam akaun alertpay. Admin telah request $10.50 dan tengah menunggu duit tersebut singgah dalam akaun admin. Setelah itu barulah admin akan deposit sekali lagi.




0 comments:

Post a Comment